laptop-2557572_1280

שירותי מזכירות אישית לשכירים במקום העבודה

במציאות התעסוקתית של היום, כאשר שכירים מבלים זמן נכבד מיומם במקום העבודה, הם נאלצים לטפל בסידורים אישיים על חשבון שעות העבודה. העובד טרוד בהשלמת משימות פרטיות כגון ניהול הפנסיה שלו, ביטוח לאומי, חשבונות שונים, תכנון נסיעות, טיפול בבני משפחה, קביעת תורים בשירותי הבריאות, מציאת ביבייסיטר הזמנת כרטיסים להצגה, מסעדה ועוד ועוד...

במציאות התעסוקתית של היום, כאשר שכירים מבלים זמן נכבד מיומם במקום העבודה,
הם נאלצים לטפל בסידורים אישיים על חשבון שעות העבודה. העובד טרוד בהשלמת משימות פרטיות כגון ניהול הפנסיה שלו, ביטוח לאומי, חשבונות שונים, תכנון נסיעות, טיפול בבני משפחה, קביעת תורים בשירותי הבריאות, מציאת ביבייסיטר הזמנת כרטיסים להצגה, מסעדה ועוד ועוד…

מחקרים מראים כי ב- 30% מהזמן, עובדים אינם עוסקים במשימות הקשורות לעבודתם הישירה.
מדובר על כ- 60 שעות חודשיות (!!), זמן נכבד שבא על חשבון תפוקה, ריכוז, והבאת תוצאות לארגון. 

מעסיקים על פי רוב יודעים זאת ומקבלים את המצב שכן לא נמצא לכך מענה גורף… עד כה.

הפיתרון הייחודי

MONEYPENNY, שירותי מזכירות אישית מציעים להחזיר למעסיק 30% מזמן העובדים היקר. צוות המזכירות המקצועי של MONEYPENNY יעבוד עבור העובדים  במגוון החזיתות הפרטיות הנדרשות. 

בנוסף, שירות המזכירות האישי יתן לעובדים זריקת מרץ והרגשה שלארגון באמת אכפת מהם, וכך יפחית את השפעות חוסר המוטיבציה,
הקושי לאזן את החיים והעבודה, והשחיקה שעובדים חווים מידי תקופה. המזכירה האישית תהייה שם, עבורם ותאפשר להם לעבוד במלוא תשומת הלב, עם ראש שקט יותר.

על MONEYPENNY

MONEYPENNY הוקמה במטרה לספק שירותי מזכירות ברמה הגבוהה ביותר לשכירים, מנהלים ובעלי עסקים.
חזון החברה הוא לאפשר לאנשי מקצוע להתמקד בעבודתם החשובה, לחסוך מהם את הסחות הדעת, בעוד הנושאים האדמיניסטרטיביים המגוונים, מטופלים באופן אישי ומקצועי.

MONEYPENNY מצוותת ללקוחותיה מזכירה אישית מנוסה מרחוק, בעלת מנעד רחב של שירותים ויכולות.

החברה מנוהלת והוקמה על ידי חפציבה גלט, עם מעל 22 שנות ניסיון מקצועי כמנהלת אדמיניסטרטיבית ורכש,
ויד ימינם שם מנכלים שונים בעולמות ההיי טק הישראלי. 

נשמח לעמוד לרשותכם!

Share this post